Pompoir – czym tak naprawdę jest?

Pampoir to technika seksualna polegająca na wykorzystywaniu mięśni pochwy na różne sposoby w celu stymulacji penisa podczas stosunku. Można by mówić, że jest to swojego rodzaju pilates dla Twojej pochwy. Co do zasady akt ten ma sprawiać przyjemność Twojemu partnerowi, jednak pampoir jest pomocny w wzmacnianiu ścian pochwy, a co za tym idzie – może on pomóc w nietrzymaniu moczu i ogólnym zdrowiu pęcherza. 

Eksperci są zdania, iż pampoir poprawia doznania seksualne zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Istnieje kilka ruchów, których kobieta może się nauczyć i wykonywać i są to chociażby: ściskanie, kurczenie, pchanie i kombinacja wyżej wymienionych. Pampoir jest niekiedy nazywany “dojeniem” penisa, a historia tej czynności sięga starożytnych Indii i kultur arabskich. 

Jak to robić?

Pampoir  wywodzi się ze starożytnej tradycji hinduskich tancerzy zwanych dewadazami. Jest to czynność dobrze znana w kulturach Dalekiego Wschodu, ale na zachodzie nie jest ona uważana za  powszechnie znany akt seksualny. 

Choć ćwiczenia te są co do zasady “łatwe” w wykonaniu, to samego wykonania nie można nazwać łatwą umiejętnością. W przeciwieństwie do ćwiczeń Kegla, które koncentrują się głównie na ściskaniu, pampoir koncentruje się na czterech różnych ruchach – ściskaniu, kurczeniu, pchaniu i ciągnięciu. Różnorodność ruchów sprawia, iż sam trening jest dużo pełniejszy i przez to pozwala kobiecie lepiej kontrolować intymność między nią a jej partnerem. 

Jedno z ćwiczeń, które musisz wypróbować w domu to coś, co jest zwane “skręcaniem”. Najprostszym sposobem na wyjaśnienie tego jest przytrzymanie długopisu między kciukiem a palcem wskazującym. Następnie przesuwaj palce w przeciwnych kierunkach, tym samym przekręcając długopis. To samo musisz wykonać mięśniami pochwy na narządach płciowych partnera.

Istnieją również inne ćwiczenia, które obejmują skomplikowany program wykorzystujący zabawki, takie jak prosty wibrujący pręt, kule Ben Wa i inne przedmioty, które wkładasz do pochwy i poruszasz nimi wewnątrz pochwy. 

Jeśli chcesz poczuć efekt ćwiczeń, musisz przygotować się na przynajmniej godzinę treningu dziennie. Jeśli więc nie masz czasu na ćwiczenia na siłowni, pampoir może nie być tym, czego szukasz. 

Odmiany

Ćwiczenia Kegla możesz wykonywać w dowolnym miejscu i pomagają one wzmocnić mięśnie dna miednicy. Lekarze zwykle zalecają wykonywanie ich podczas ciąży i po urodzeniu, ażeby zapobiec problemom związanym z nietrzymaniem moczu. Ćwiczenia te są prostsze niż pampoir, tak więc są bardziej popularną i przystępną formą pampoir.