FAQ

Rejestracja

  • Zapomniałem hasła

    Jeśli zapomniałeś hasła, prosimy o kliknięcie w "Zapomniałeś hasła". Przypomnienie hasła zostanie Ci przesłane na adres mailowy, podany przez ciebie przy rejestracji lub na zweryfikowany na twoim koncie numer telefonu.
  • Nie mogę się zalogować

    Zalogować się na konto można podając adres e-mail lub nazwę użytkownika oraz hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, zresetować je możesz tutaj. Czasem prosimy również o podanie kodu Captcha - wpisać w polu tekstowym znaki widoczne na obrazku. Jeśli nadal nie udaje Ci się zalogować - skontaktuj się z administracją.
  • Moje konto zostało zablokowane

    Konto zostało zablokowane za naruszenie regulaminu naszego serwisu. Jeśli nie wiesz, dlaczego twoje konto zostało zablokowane lub sądzisz, że zostało ono zablokowane przez pomyłkę, skontaktuj się z administracją serwisu.

Mój profil

  • Jak ukryć czas ostatniej wizyty?

    Czas ostatniej wizyty można ukryć po wejściu na swój profil i zaznaczeniu „Ukryj“ przy opcji „Czas ostatniej wizyty“. Opcja ta jest dostępna wyłącznie użytkownikom, którzy wykupili pakiet VIP.
  • Jak mogę ukryć reakcje na moim profilu?

    Reakcje można ukryć po wejściu na swój profil i zaznaczeniu „Ukryj“ przy opcji „Reakcje“. Opcja ta jest dostępna wyłącznie użytkownikom, którzy wykupili pakiet VIP.
  • Jak zmienić swoje dane profilowe?

    Informacje o sobie można zmienić po wejściu na swój profil. Pewna informacja - płeć i data urodzenia - nie może być zmieniona.
  • Zmieniłem dane profilowe. Dlaczego ich nie widać?

    Prosimy o odrobinę cierpliwości, zmiany będą widoczne w ciągu kilku minut.
  • Dlaczego mój opis został usunięty?

    Opis może być zmieniony lub usunięty przez administrację, jeśli zawiera on dowolną informację kontaktową - numer telefonu, konto skype, adres e-mail, zawiera wzmiankę o świadczeniu dowolnych płatnych usług, ceny lub jest sprzeczny z regulaminem naszego serwisu.
  • Jak zmienić nazwę użytkownika?

    Nazwę użytkownika można zmienić po wejściu w zakładkę „Moje konto“ (menu u góry), klikając w „Ustawienia“ i „Redaguj“ przy opcji „Nazwa użytkownika“. Koszt zmiany nazwy użytkownika wynosi 250 kredytów.

  • Jak zawiesić mój profil?

    Zawiesić konto można w zakładce „Ustawienia“, kliknąć w “Redaguj” przy „Status profilu”. Po zawieszeniu profilu staje się on niewidoczny dla innych użytkowników serwisu. Nie będą oni mogli się z tobą skontaktować. Do korzystania z serwisu można powrócić w dowolnej chwili.
  • Jak usunąć swoje konto?

    Aby usunąć konto, należy wejść w „Ustawienia”, kliknąć w “Redaguj” przy „Status profilu” oraz wybrać “Usuń profil”. W wersji mobilnej należy wejść w “Ustawienia”, wybrać “Główne”, po czym wejść w “Status profilu”. Po potwierdzeniu możesz zmienić zdanie i powrócić do korzystania z konta w ciągu 7 dni. Po upływie tego czasu twoje konto zostanie usunięte bez możliwości jego przywrócenia.

Zdjęcia

  • Jak zamieścić zdjęcia?

    Zamieścić zdjęcia można poprzez kliknięcie w Menu u góry i wybranie opcji „Moje zdjęcia“. Po kliknięciu w „Dodaj więcej zdjęć“ możesz zamieścić nowe zdjęcia. Zdjęcia staną się widoczne dla użytkowników serwisu po uprzednim potwierdzeniu przez administrację. Wszystkie zamieszczone zdjęcia powinny być zgodne z zasadami zamieszczania zdjęć naszego serwisu.
  • Jak zmienić adres e-mail?

    Adres e-mail podany przy rejestracji, można zmienić po wejściu w zakładkę „Moje konto“ (menu u góry), klikając w „Ustawienia“. Po wpisaniu nowego adresu e-mail należy go potwierdzić.
  • Nie chcę zamieszczać zdjęć

    Zamieszczenie zdjęcia nie jest obowiązkowe. Z naszego doświadczenia wynika jednak, że profile ze zdjęciami są znacznie bardziej popularne. Polecamy zamieszczenie przynajmniej jednego zdjęcia profilowego. Jeśli jesteś nieśmiały(-a), nie musisz pokazywać zbyt wiele na zamieszczonym zdjęciu. Poza tym, możesz je ustawić jako sekretne.
  • Dlaczego moje zdjęcia nie były zamieszczone?

    Administracja serwisu zamieszcza wyłącznie zdjęcia dobrej jakości, przedstawiające tylko osobę, do której należy konto (jej twarz lub inną wyraźnie rozpoznawalną część ciała). Poza tym, zabrania się: ustawiania zdjęcia z genitaliami jako podstawowego; zamieszczania zdjęć, do których prawa autorskie są zastrzeżone; zamieszczania zdjęć o charakterze reklamowym lub z widocznymi adresami do innych stron; zamieszczania zdjęć przedstawiających inne osoby; zamieszczania zdjęć o charakterze obraźliwym lub agresywnym; czy zamieszczania zdjęć przedstawiających innych użytkowników serwisu.
  • Jak usunąć komentarz pod moim zdjęciem?

    Po wejściu w zakładkę „Moje konto“->„Mój profil“, należy kliknąć w zdjęcie, przy którym został zamieszczony komentarz. Po kliknięciu w trzy kropki przy komentarzu (w prawym górnym rogu) należy wybrać opcję „Usuń“.
  • Dlaczego moje zdjęcia zostały usunięte?

    Powody usunięcia zdjęć są widoczne w powiadomieniu. Jeśli nadal nie rozumiesz powodu usunięcia zdjęć, prosimy o kontakt z administracją serwisu.
  • Jak mogę zmienić zdjęcie podstawowe?

    Po wybraniu w Menu zakładki „Moje zdjęcia“ należy wybrać, które zdjęcie chcesz ustawić jako podstawowe i kliknąć w „Redaguj“>„Ustaw jako podstawowe
  • Co to jest sekretne zdjęcie?

    Jeżeli chcesz załączyć prywatne, pikantne zdjęcia i nie chcesz, by oglądał je każdy – możesz zamieścić zdjęcia sekretne. Zdjęcia sekretne są widoczne innym użytkownikom serwisu wyłącznie po udzieleniu przez ciebie zezwolenia na ich oglądanie.
  • ak inni mogą zobaczyć moje zdjęcia sekretne?

    Użytkownik będzie mógł obejrzeć twoje zdjęcia sekretne po wysłaniu prośby i otrzymaniu zezwolenia. Aby poprosić o zezwolenie, użytkownik powinien kliknąć w twoje zdjęcie sekretne (oznaczone kłódką) i wysłać do ciebie prośbę. Może też zaproponować ci kredyty za pokazanie zdjęć (opcja ta jest dostępna wyłącznie mężczyznom i parom, proszącym o zezwolenie). Możesz również ustawić, aby po udzieleniu przez użytkownika ustalonej przez Ciebie sumy kredytów, zdjęcia sekretne były odblokowywane automatycznie. Użytkownik ma prawo poprosić o zezwolenie za mniejszą kwotę - a ty możesz taką prośbę przyjąć lub odrzucić. Po przyjęciu kredytów nie będziesz mógł usunąć udzielonego zezwolenia przez 24 godziny. W innym przypadku udzielone zezwolenie może być usunięte w dowolnym czasie. W zakładce “Zezwolenia” możesz również ręcznie udzielić zezwolenia użytkownikowi - nie będzie musiał wysyłać prośby.
  • W jaki sposób otrzymać zezwolenie na obejrzenie sekretnych zdjęć?

    Aby poprosić o zezwolenie, należy kliknąć w sekretne zdjęcie użytkownika (oznaczone kłódką) i wysłać prośbę. Możesz też zaproponować mu kredyty za udzielenie zezwolenia (opcja ta jest dostępna wyłącznie mężczyznom oraz parom, proszącym o zezwolenie). Jeśli proponowane przez ciebie kredyty zostaną zaakceptowane, będziesz mógł oglądać sekretne zdjęcia użytkownika przez przynajmniej 24 godziny. Jeśli twoja propozycja została odrzucona, kredyty zostaną ci zwrócone.
  • Otrzymałem zgodę na obejrzenie sekretnych zdjęć. Dlaczego ich nie widzę?

    Otrzymane zezwolenia są widoczne w zakładce „Zezwolenia“>„Otrzymane“. Jeśli nie widzisz tam otrzymanego zezwolenia, zostało ono już usunięte. Możesz ponownie wysłać prośbę do użytkownika.
  • Moje zdjęcie jest oznaczone jako sekretne. Dlaczego nadal mogę je zobaczyć?

    Ty (i tylko ty) możesz widzieć wszystkie swoje zdjęcia, zarówno te publiczne, jak i sekretne. Inni użytkownicy będą mogli zobaczyć twoje zdjęcia sekretne wyłącznie po otrzymaniu zezwolenia.
  • Inny użytkownik używa moich zdjęć. Co mogę zrobić?

    Prosimy o zgłoszenie użytkownika do administracji serwisu.
  • Dlaczego moje zdjęcie weryfikacyjne nie było zaakceptowane?

    Na zdjęciu weryfikacyjnym powinieneś być widoczny oraz kartka, na której należy wpisać swój login oraz nazwę Erodate. Twoja twarz nie musi być widoczna.

Płatności

  • Jakie są dostępne sposoby opłaty?

    Wszystkie dostępne sposoby opłaty są podane w zakładce „Członkostwo“. Opłaty można dokonać za pośrednictwem karty kredytowej, przelewu bankowego, smsem, blikiem, jak również kartą paysafecard.l
  • Otrzymałem kod SMS, gdzie mam go wpisać?

    Otrzymany kod należy wpisać w odpowiednie pole, tam, gdzie wcześniej został wpisany numer telefonu. Jeśli przypadkiem zakładka ta została już zamknięta, należy powtórzyć proces zamówienia członkostwa od początku. Bez obaw, jeśli nie wpisałeś kodu, opłata za członkostwo nie będzie ci pobrana.
  • Aktywna subskrypcja

    Przy zamawianiu członkostwa otrzymałeś SMS informujący o posiadaniu aktywnej subskrypcji. Dlaczego w takim razie nie masz aktywnego członkostwa? Otrzymana wiadomość oznacza, że subskrypcja na twoim profilu jest już aktywna. Subskrypcja jest aktywowana przy zamawianiu usługi, nie zawsze jednak opłata jest pobierana. Otrzymany przez Ciebie sms oznacza więc, że wcześniej zamówiłeś już usługę z tego numeru. Aby przedłużyć działanie usługi teraz, należy dezaktywować zamówioną wcześniej usługę i spróbować aktywować ją ponownie. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z administracją.
  • Jak zatrzymać SMS subskrypcję?

    Instrukcje dezaktywacji subskrypcji znajdują się w zakładce Moje członkostwo. Aby uzyskać dokładne instrukcje, dotyczące anulowania zamówionych usług, należy po wejściu w zakładkę “Moje członkostwo” kliknąć w swój numer telefonu i wysłać sms o podanej treści na podany numer telefonu. Uwaga, dezaktywacji można dokonać wyłącznie z tego samego numeru telefonu, z którego była zamówiona usługa. Cena SMSa zatrzymującego subskrypcję - jak za zwykłą wiadomość SMS. Dezaktywacji nie można dokonać przebywając za granicą.
  • Jak zatrzymać pobieranie opłat z karty kredytowej?

    Aby dezaktywować pobieranie opłat z karty kredytowej, należy wejść w zakładkę „Moje członkostwo“>, wybrać subskrypcję, którą chciałbyś dezaktywować i postępować dalej zgodnie z podanymi wskazówkami.
  • Czy opłata została mi pobrana?

    Pobrane opłaty można sprawdzić w zakładce „Członkostwo“>„Historia wpłat“. Jeśli wpłata jest widoczna w historii wpłat, została ona pobrana. W przypadku płatności SMS o pobraniu opłaty informuje również oddzielny sms
  • Czy mogę dokonać opłaty za pośrednictwem dowolnego operatora?

    Opłaty można dokonać za pośrednictwem większości polskich operatorów sieci komórkowej - Orange, Play, T-Mobile, Plus. Aby dokonać opłaty, powinieneś znajdować się na terytorium Polski. Z zagranicy nie będziesz mógł również zatrzymać zamówionej subskrypcji. Jeśli masz problem z zamówieniem usługi, upewnij się, że nie masz blokady na numery specjalne oraz wystarczającą kwotę na koncie oraz czy nie przekroczyłeś ustanowionego przez operatora limitu
  • Wykupiłem pakiet VIP. Dlaczego nie mogę wysyłać wiadomości?

    Pakiet VIP jest pakietem usług dodatkowych, który uzupełnia funkcjonalność członkostwa Premium. Możliwość wysyłania wiadomości jest udostępniana wyłącznie po wykupieniu członkostwa Premium.
  • Czy są przechowywane dane osobowe dotyczące mojej transakcji?

    Nie, żadne dane osobowe nie są gromadzone ani przechowywane przez nasz system. Korzystamy z usług godnych zaufania pośredników, którzy zapewniają dyskrecję osobom, dokonującym opłat.
  • Kontakty

    • W jaki sposób mogę zablokować lub odblokować użytkownika?

      Zablokować użytkownika można po wejściu na jego profil i kliknięciu w trzy kropki (w prawym górnym rogu) i wybraniu „Zablokuj lub zgłoś“. Po zablokowaniu użytkownik nie będzie mógł wejść na twój profil lub skontaktować się z tobą.
    • Czy zignorowani użytkownicy mogą widzieć mój profil?

      Nie, informacja podana na twoim profilu nie jest widoczna dla osób, które były przez ciebie zignorowane. Nie mogą one także się z tobą skontaktować. Listę takich osób znajdziesz w zakładce Kontakty.
    • Czym jest lista wybranych użytkowników?

      Czasem chciałbyś „oznaczyć“ użytkownika bez informowania go o tym. Możesz go po prostu dodać do swojej listy Wybranych. Aby dodać użytkownika do listy Wybranych, należy kliknąć w ikonkę z gwiazdką na profilu użytkownika. Lista Wybranych użytkowników jest prywatna - użytkownicy nie otrzymują powiadomień i tylko ty wiesz, kto jest na tej liście. Listę Wybranych znajdziesz w zakładce Kontakty.
    • Jak zaprosić użytkownika do przyjaciół?

      Aby zaprosić użytkownika do przyjaciół, należy wejść na profil tego użytkownika, kliknąć w trzy kropki (po prawej, u góry) i wygrać „Dodaj do przyjaciół“. Wysłana przez ciebie prośba powinna być potwierdzona przez użytkownika. Użytkownik pojawi się na liście twoich przyjaciół po potwierdzeniu prośby. Listę swoich przyjaciół znajdziesz w zakładce Kontakty.
    • Jak usunąć użytkownika z listy wybranych?

      Istnieją dwa sposoby na usunięcie użytkownika z listy Wybranych: można wejść w zakładkę „Kontakty“>„Wybrani“ i usunąć wybranych użytkowników z listy, innym sposobem jest usunięcie ikonki z gwiazdką po wejściu na profil wybranego użytkownika.
    • Jak usunąć użytkownika z listy moich przyjaciół?

      Aby usunąć użytkownika z listy przyjaciół, należy kliknąć w zakładkę „Kontakty“->„Przyjaciele“ i usunąć użytkownika.
    • Jak się dowiedzieć, kto z użytkowników przeglądał mój profil?

      Listę użytkowników, którzy wchodzili na twój profil można znaleźć klikając w „Odwiedzający“ w menu po lewej.
    • Inne

      • Co to jest czat grupowy?

        Czasem chciałbyś pogadać z większą ilością użytkowników. Właśnie w tym celu stworzyliśmy czat grupowy. Zaprosić użytkownika na stworzony czat grupowy możesz po wejściu na jego profil.
      • Czym się różnią otrzymane wiadomości w zakładkach Ogólne i Prośby?

        Użytkownik, piszący do ciebie po raz pierwszy, trafia do zakładki Prośby. Ci, z którymi już prowadzisz konwersacje, znajdują się w zakładce Ogólne.
      • Dlaczego moja wiadomość nie została wysłana?

        Tylko użytkownicy, posiadający członkostwo Premium mogą komunikować z innymi użytkownikami. Pakiet VIP nie umożliwia wysyłania wiadomości. Poza tym, niektóre wiadomości mogą być blokowane automatycznie. Prosimy o sprawdzenie, czy treść wiadomości nie zawiera linków lub reklamy innych serwisów.
      • Jak mogę się zatrzymać powiadomienia na e-maila?

        Jeśli nie chcesz już otrzymywać powiadomień na skrzynkę pocztową lub chciałbyś zmienić ich częstotliwość, możesz to zrobić w zakładce „„Ustawienia“->„Powiadomienia na e-mail lub telefon
      • Jak mogę się dowiedzieć, gdy mój ulubiony użytkownik się zaloguje?

        Możesz otrzymywać powiadomienia, gdy twoi ulubieni użytkownicy logują się w serwisie. Aby je włączyć, należy wejść na profil tej osoby i kliknąć w ikonkę z dzwonkiem. Opcja ta jest dostępna dla użytkowników, którzy wykupili pakiet VIP.
      • Czy istnieje mobilna wersja Erodate?

        Tak! Po wejściu na www.erodate.pl z telefonu zostaniesz automatycznie przekierowany na wersję mobilną.
      • Mam pomysł na udoskonalenie Erodate.

        Doskonale. Cenimy wszystkie sugestie naszych użytkowników. Napisz do nas na adres info@erodate.pl
      • Czy mogę poinformować administrację, że inny użytkownik portalu łamie przepisy?

        Tak, zgłosić użytkownika można po wejściu na jego profil i kliknięciu w trzy kropki (w prawym górnym rogu) i wybrać „Zablokuj lub zgłoś“. Prosimy pamiętać o podaniu powodu zgłaszania użytkownika.
      • Czym różni się „Anonimowe surfowanie“ i „Ukryj status online“?

        Użytkownicy, którzy wykupili pakiet VIP mogą wybrać opcję surfowania anonimowego. Oznacza to, że mogą wchodzić na profile innych użytkowników, nie pozostawiając śladu - nie będą odnotowywani w „Kto mnie oglądał“. Inną dostępną opcją jest ukrycie statusu online - inni użytkownicy nie będą wiedzieli, że dany użytkownik obecnie jest zalogowany w serwisie.
      • Gdzie się podziało Hotline?

        Decyzją zarządu, zakładka Hotline jest obecnie niedostępna.
      • Program lojalnościowy

        Punkty w programie lojalnościowym Erodate są przydzielane za aktywny udział w życiu portalu. Po osiągnięciu poziomu, twój poziom staje się widoczny dla tych, z którymi prowadzisz konwersacje.