Sex forum

Troche to chyba nie sprawiedliwe. Wchodzisz na profil fajnej dziewczyny, z okolicy , wiek jak należ, pisze w profilu że szuka seksu. Ale dopisuje że na mejle bez zdjęć nie odpowiada. A jak sobie do cholery wyobraża że żonaty facet który właśnie położył dzieci spać i szuka wrażeń może zamieścić zdjęcie??? No nie kumam , albo te baby takie głupie albo to portal do tajemnych schadzek na sex.

napisał  

Czy starsze kobiety nie ufają młodszym męzczyzna starsze kobiety ??? jak to jest z młodymi nie ma problemu chca sie umawiac a starsze hmm.. co z wami panie ??:) P.S Chetnie poznam takową:D

napisał  

Zawarcie choćby namiastki znajomości graniczy z cudem. 99% kont jest chyba nieaktywnych, jak się do kogos pisze to nawet "spadaj" nie odpisze. Niby są użytkownicy online ale pogadanie z kimś takim graniczy z cudem!!!! Napisałem kilkanascie wiadomości do róznych osób, całkowite zero odzewu. Jak ktoś ma lepsze doswiadczenia niech da znać

napisał  

szukam kobiety,przyjaciólki,partnerk i w Londynie

napisał  

witam wszystkich serdecznie jestem odkilku miesiecy na tym portalu od kilku miesiecy i mam rozne odczucia nieukrywam tez zebyły spotania przyjemne aniekture beznadziejne niewiem kogo wdzisiejszych czasach faceci szukaja czy kochochanki jak miss czy kobiety z krwi i kosci jestem jaka jestem jaka jestem i sie nie zmienie boli jak faceci obrazaja kobiety a sami nie sa lepsi my kobiety tez jestesmy rozne pozdrawiam całe forum

napisał  

jak to możliwe że kobieta nie ma czucia w pochwie?? 0 podniecenia ?? A z kolei łechataczka bardzo mocno pobudzona za każdym dotknięciem ?? Nie rozumiem jak to możliwe czy inne kobiety te tak mają ??

napisał  

Uważajcie na tę pare, zaczelismy korespondencje, i otrzymaliśmy telefon po 22giej od Pani z pretensjami, ze jej mąż to alkoholik i do tego bi, chce wy..... kazdą panią z pary i wiele niecenzuralnych słów, potem był telefon o 2,30, budząc nas i groźby, że jak nie przestaniemy pisać to ona zainterweniuje... Reasumując są to osoby które maja nie po kolei w głowie, a na pewno oboje nadużywają alkoholu. Pewnie jestesmy skazani jeszcze przez jakiś czas na niemiłe telefony ingerujące w nasz spokój. Dlatego ostrzegamy wszystkich o tej parze o nicku Barakuda 1.

napisał  

Witam dysponuje ero kredytami (2880) zainetersowanych prosze o kontakt

napisał  

jestem zatym zeby kobiety tez placily za sex a nietylko faceci

napisał  

dlaczego niektórych członków forum są usuwane moze ktos to wyjasnic oczywiscie jesli mozna

napisał  

nie moge znalesc kobiety bo muj ma 25cm i kobieta to przeszkadza

napisał  

w zasadzie pytanie do kobiet.Czy jak facet ma wykupione członkostwo VIP to ma wieksze szanse u ciebie czy beż znaczenia nigdy nie zwracasz na to uwagi. Pytanie głupie ale prosze o poważne odpowiedzi

napisał  

Co sadzicie drogie Panie o mezczyznach logujacych sie na ero jako kobiety?? Czy naprawde oplacenie czlonkostwa jest tak bolesne?

napisał  

Dlaczego jeżeli mam zezwolenie od czlonka a,mimo to nie mogę obejrzeć tajnych zdjęć?

napisał  

Nikt nie jest normalny na tym forum piszę ale to tylko naciągary i potrzebujace wsparcja lub sponsoringu kobiety,panie,nastolatki,lub.N ACIĄGARY.pozdrawiam.

napisał  

czyzby tylko chodzilo o kase a nie troche bezinteresownej zabawy, odmiany fantazjii

napisał  

JAK NARAZIE TO MUSZE POWIEDZIEC ZE BPRZYPADKOWOWO NAPOTKANE NA ULICY KOBIETY SA BARDZIEJ SKORE DO ZAWIERANIA ZNAJOMOSCI NIZ PANIE TUTAJ, A JESLI CHODZI O TE PLATNE PROPOZYCJE TO KOBIETY POWINNY CHYBA PRZENIESC SIE NA ODLOTY A NIE TUTAJ SZTUCZNY TLOK ROBIC

napisał  

Dlaczego niektóre zdjęcia są niedostępne? Jak można je zobaczyć? One mają takie blokady, tylko nie wiem jak się je odblokowuje.

napisał  

Szanowne Panie wyjaśnijcie pewne zjawisko. Poszukujące KOBIETY, Nie dziewczęta, często zaznaczają przedział wiekowy pomiędzy 30 a 40 lat. Skąd to wynika ?? Jest jakaś obiegowa opinia o mężczyznach w tym wieku?? :)

napisał